Friday 14 September 2012

tak tau nak cerita apa

Assalamualaikum ,
 
hari ni taktau nak cerita apa -,-
aku cuma nak bagitau perkembangan terkini ,
aiceh bajet artis kau erk ,
 
baiklah , skarang nie aku tgh stalk blog Allahyarhamah Yasmin Hunwick ,
terasa sebak jugak bila baca blog dia , dan jugak kisah tragedi yang menimpa dia -,-
kalau nak kenal arwah dan blog dia , pandai - pandai korang pegi cari dkt google ,
apa ?! tak reti ?
pegi mati !
 
bila aku baca blog dia , aku dapat agak yg arwah seorang yg happy go lucky ,
cantik , pandai , baik da macam - macam lagi laa , dia jugak berdarah campuran ,
Inggeris - Melayu ,
mmg aku tak sangka dia dah meninggal , umur dia baru 17 tahun , hmm , nak buat mcm mna dah ajal dia kann ?
 
Al-Fatihah
 
baiklah , seterusnya -,-
 
sejak akhir - akhir nie aku malas nak pegi sekolah , eh PMR dh nak dekat , tp still lagi mls nk pegi sekolah ,
mungkin sbb skarang dh tak blaja dlm klas , taaappppiiiii blaja kt dewan , WHAT THE FISH?!
dlm dewan mengantuk sgt2 berbanding dlm kelas ,
boleh seseorang bagitau aku kenapa kami belajar dekat dalam dewan ? Anyone ???!
 
next ,
 
budak jambu tgh merajuk dgn aku ,
*err perlu ke aku nak bagitau ?
 
next ,
 
nak beli baju , nak beli baju ,
bila ckp dkt mak nk beli baju , dia ckp PMR 8A
ini bermaksud kalau aku tak dapat 8a aku akn berbogelkah ?
haha , bodohnya soalan , k lepu sgt *muka menyampah -,-
 
next ,
 
err , tu je la kowt ,
#persediaan pmr 20% siap ,
k yg nie tipu ,
aku taktau berapa puluh peratus dah yg siap *muka suci -,-
 
terima kasih kerana membaca entry nie ,  
 
 
 

No comments:

Post a Comment