Thursday 9 August 2012

sorry

assalamualaikum ,

dah lama tak update blog buruk nie ,
nasib baiklaa igt lagi email n password ,
sebenarnya aku sibuk dgn Trial PMR ,
tapi buku tak baca pown , still target 8A ,
macam mana tuu -,-


tadi aku dan rakan - rakan seperjuangan dah selamat menjawab paper BI n SEJ ,
nak bagitau sikit ,

tadi lepas jawab paper sejarah ,
dgn yakin yg aku boleh dpt cukup - cukup makan jee
heee
ok , dah lepas jawab paper tu , aku tidolaa , lagi 15 minit masa nak habis ,
masa aku tgh sronok tido , tiba - tiba aku mimpi ,
aku mimpi yg mak n abah ada kat dpn aku tgh tgk aku tido dlm dewan peperiksaan ,
dgn tiba - tiba aku terkejut then trus bgun ,
aku mamai la jugak , tgk sekeliling , mak n abah takde pown ,
aku pown checklaa kertas soalan , rupa - rupanya ada lagi dua soalan yg aku tertinggal ,
nasib baik aku mimpi , kalau tak , hilang laa markah aku ,

yang aku sentap sikit , kalau aku hilang semua markah pown aku tak kisah .
tpi macam mana erk perasan mak n abah bila diorang nmpak aku tido dlm dewan peperiksaan ?
sedangkan masa byk lagi ,
maafkan saya-,- mak abah ,
angah janji tak tido dah . angah akn check kertas soalan tu bila dah habis ,
tapi kalau mengantuk tahap tenuk tu insyallah angah akan tido -,-

tu je lah nak cerita ,
doakan kejayaan saya didunia mahupun diakhirat -,-
~ LOL ~


No comments:

Post a Comment