Monday 16 July 2012

Perhatian !

Assalamualaikum :)

Dengan ini dimaklumkan bahawasanya saya Nurul Izzati Bt Ismail a.k.a Budak Tak Hot Pun -,-
ingin memaklumkan kepada rakyat Malaysia -,-
iaitu perkara berkaitan dengan account Twitter , account Tagged , account 1st Facebook dgn nama
samaran Nurul Ezza Ezzatie telah ditutup atau dalam bahasa glamour
'close account' atas sebab - sebab yang tertentu ,
tapi dalam banyak - banyak account -,-
account Tagged yang bermakna , sebab ada skandal aku dalam tuu ,
dahla no fon dia lupa nak ambil , then aku pegi close account plak , tak bleh chat dah ,
melainkan aku buat account baru =,=
* k yg ni tipu
 
account Twitter ,

aku close account ni sebab aku tak jumpa langsung faedah bila aku buka benda alah tu ,
setelah berfikiran matang dan dipersetujui oleh aku sendiri , aku ambil keputusan nak close account tu ,
kalau aku tak buat macam tuu , tangan aku akan sengaja nak buka dan buka :)

account Tagged ,

aku close account ni jugak sebab aku asyik chat dengan orang yang sama jee *boleh pakai tak alasan nie ?
sebenarnya aku close account nie sebab aku tak suka orang yang dekat dalam tu ,
so , aku buat keputusan yang matang sekali lagi , nak close account ,

account 1st Facebook ,

aku deactive benda alah ni sebab ada gambar aku yang tak pakai tudung ,
almaklumlah dah nak puasa kann , tak sopan la pulakk -,-
niat dihati nak tutup aurat dengan sempurna , sebab dah besaq panjang dahh ,  ,
*baguss tak aku , kalau bagus tepuk tangan sikitt ,

tu jelah nak cerita , tgh hujan sekarang nie , tido konfem best -,-

terima kasih kerana sudi baca entry nie .





No comments:

Post a Comment